Вчора в палаці Офіцерів глядацька зала була вщент забита людьми. Основна маса глядачів – діти з батьками, а також педагоги “Барвінку”, але були і прості поціновувачі, як я.
Фотографувати заборонили, тому камеру свою я не брала – раптом таки вилучили би? А в сумочку її не сховаєш. Тому буду ловити фото з інтернету, а також відео від тих, хто все ж знімав на телефони і мильниці.

Серед номерів мені особисто найбільше сподобались чоловічі. Ну, я все-таки дівчина) Ось “Повзунець”, наприклад.

UIcctJ-NtcQ

Ще був танець, про який не написали в листівках, танець авторства самого Вірського. В ньому хлопці приміряли чоботи – кому підійдуть, тому і залишаться. В кінці було дуже смішно, коли після всіх примірок і танців у чоботів відклеїлась підошва. Хлопці дуже класно зобразили горе)

luq4U85_n0M

rEpZ9aNw-lc

Також дуже цікавий і складний танець “Запорожці”, версія зі списами. Все було дуже синхронно та атмосферно.

_DWfrrcoIM8

Моряки)

y1aMxxlxzP4

Серед дівочих сподобались “Вишивальниці”, котрі танцювали зі стрічками. В кінці глядачам продемонстрували готове полотно.

hxnWYTbTK30

Під час останнього номера раптово пропало світло. Я ще на початку концерту, подивившись на гарні новенькі софіти і наворочене обладнання для керування ними і музикою, подумала, що ж було, якби світло пропало. А нічого, от тільки ансамбль продовжив танцювати, а глядачі дістали фонарики (які, до речі, були заборонені) та мобільні телефони.

lxrs4sIa3IY

OYPrTvptX40

Коли світло погасло ще раз – зала встала. Все це можна побачити на відео, залите на ютуб одною глядачкою.